SAS numerem jeden w raporcie Gartner 2016 Magic Quadrant for Advanced Analytics Platforms

150x110

Firma SAS Institute została wyróżniona za kompletność wizji i zdolność do jej realizacji w najnowszym raporcie firmy analitycznej Gartner. SAS znalazł się na najwyższej pozycji wśród 16 klasyfikowanych dostawców.

W raporcie 2016 Magic Quadrant for Advanced Analytics Platforms Gartner definiuje zaawansowaną analitykę jako „analizę wszystkich rodzajów danych z wykorzystaniem zaawansowanych metod ilościowych (takich jak statystyka, data mining, uczenie maszynowe, symulacja i optymalizacja) w celu uzyskania szerokiego zakresu informacji, których nie można odkryć stosując tradycyjne narzędzia Business Intelligence służące do zapytań i raportowania.”

Według autorów raportu, zaawansowane platformy analityczne oferują środowisko typu end-to-end dla rozwoju i wdrażania modeli, zapewniające następujące funkcjonalności:

Kompleksowa oferta SAS

SAS jest znany ze swojego innowacyjnego podejścia do rozwoju produktów i posiada najbardziej kompleksowy pakiet zaawansowanych narzędzi analitycznych. Szczególnie istotne są dziś wyjątkowe funkcjonalności oprogramowania SAS w zakresie machine learning i deep learningi oraz jego łatwa integracja z rozwiązaniami open source, co odpowiada na potrzeby specjalistów data science. Potwierdza to inny raport ”Critical Capabilities for Advanced Analytics Platforms”, w którym firma Gartner pozycjonuje SAS jako dostawcę najlepszych rozwiązań dla data scientist. SAS rozwija również intensywnie nowe architektury technologiczne w oparciu o technologię Hadoop, przetwarzanie in-memory, cloud computing i inne.

- Klienci SAS odnoszą wymierne korzyści, mając do dyspozycji kompleksowe i najbardziej zaawansowane portfolio produktów analitycznych wśród dostępnych na rynku. Wiele z naszych rozwiązań zostało specjalnie zaprojektowanych do wsparcia konkretnych branż i obszarów biznesowych. Inne oferują zaawansowane funkcje analityczne w bardzo szerokim zakresie zastosowań. Zaawansowane narzędzia analityczne SAS wspierają naszych klientów w realizacji trzech podstawowych celów: zwiększenia przychodów, redukcji kosztów i optymalizacji procesów biznesowych – mówi Sascha Schubert, SAS Analytics Global Marketing Director.


dostarczył infoWire.pl